Tuesday, October 15, 2013

Wishes for my 26th Birthday

Now, officially, iam 26 years old.

Kebetulan tahun ni, Hari Raya Aidiladha 1434H jatuh pada 15 Oktober 2013. Hari aku dilahirkan pada 1987 dulu. 

Bermula seawal 9.30pm 14 Okt. 2013 dah dapat 1st wish. Kemain lagi laju nak wish. Then as usual, orang akan tunggu detik 00:00 15 Okt. 2013 untuk wish.
Ala....korang mesti biasa buat kan. Termasuk saya. Sampai pernah set alarm untuk wish that time. Sharp!

Ok.Kali ni saya nak kongsi beberapa wish yang agak lain & special (yang len jangan kecik hati taw..tak baik merajuk2)hehe..Ok let begin with this...

1. Wish Image (Over rajin taw)

Ni antara wish yang datang dari kengkawan yang over rajin buat wish guna image. Terharu sangatttt.
Hari tu teringin gak nak dapat wish berbentuk gambar by him. Sebab dia pandai lukis. aaaaaa. TAK DE PON. ='''(

Tak pelah...Takde rezeki..

Ex-classmate Unikl

Geng Anak Dara Kg Pisang * Ayu!
2. Wish by Mr. Google ( Dont know male/female..LOL)

Ok.Yang ni agak surprise. Tadi je baru tertengok benda ni..Terkozot den..En.Google wish birthday.LOL

3. Wishes from my lecturers (Oh ini so special..terharu!)
Actually saya sangat segan dengan lecturer.Tetiba dapat wish.Rasa semacam.Hehe

My English Lecturer! <3 Lovable Madam! 

My Deputy Dean. Sir yang sangat sempoi..feww

4. Wish berbahasa German..Ala...why not in French??
Puteri ni adalah junior saya & antara orang yang bertanggungjawab dalam penyatuan hati 2 jiwa.Hahahaha.Oppss..

Ni Arabic + German.Pun boleyyy

5. Wishes dari abang2.

Actually, saya tak close sangat dengan abang2 saya. Rasanya tahun ni baru diorang tahu 15/10 adalah hari jadi saya.hahaha...bagus jugak FB ni..Tapi xleh nak request hadiah sebab both tak beraya di kampung.
*Nampak tak nama bapak samo tu.hahaha

Yang ni memang close. Beza umur setahun ja. Dah macam geng rempit dah.haha

Yang ni clueless men..aku layan je dia ni...
6. Wish by cousin
Boleh pulak birthday saya sama dengan anak sulung dia. Hehe..Damia akan ikut gaya saya kah??InsyaAllah. Yang baik sila ambil.Yang buruk, PLEASE dont follow.

Kak Siti!

7. Wish terpanjang by ex-classmate.

Panjang kan...ni la paling panjang..paling pendek? HB je.hehe
OK.Setiap hari jadi kita, mesti kita tak jangka orang2 yang akan wish kita kan..Sama juga dengan saya. Ada yang saya tak kenal, tapi dia wish macam bertahun kenal. Ada wish yang saya tunggu tapi tak da plak wish. So moralnya, dont judge the book by it cover only. Judge la setelah anda kenal betul2.Tapi Rasulullah ajar, berbuatlah baik & jangan berbuat jahat walaupun pada orang yang khianat kita. * Macam tak da kena mengena.Hahaha..okla tu.. =D

Ok. Selebihnya adalah wishes2 di FB & Whatsapp! Hehe.. Tetua ni pun rasa mcm bebudak plak.

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah. Masih sempat merasai umur 26 ni. Tapi masih banyak perlu diperbaiki. 
InsyaAllah. Sedang berusaha untuk terus istiqomah dalam mencari redha Allah. Moga Allah hadirkan insan2 yang akan mengingatkan saya kepada Nya. 

Dan...

SALAM AIDILADHA DARI KAMI,


MAHU JADI ANAK SOLEHAH!