Friday, September 13, 2013

~ The Niqab Ain Collections~

Tak siapa jangka kan..

Dari main jual2..akhirnya sekarang saya dah pun mulakan sebuah perniagaan kecil2an yang akan menjadi besar2an. InsyaAllah! Just for fun =D

Tercetus minat nak berniaga adalah ketika menjahitkan purdah seorang kawan. Di promotenye plak...Last2 jadi banyak order dan dibayar. Tapi perjalanan masa tu jadi slow sebab tiada peracangan. 

Rezeki Allah...

Pertemuan saya dengan seorang sifu masa jadi fasilitator dulu menjadi turning point saya. Sifu sudi coaching saya untuk berbisnes. Allahuakbar. Terharu sangat sebab sifu yang lebih bersemangat dari saya. HeHeHe. Tips yang paling saya ingat adalah...

Berniaga adalah menjual sesuatu produk itu membantu orang untuk selesaikan masalah.

Kita jual produk yang orang suka adalah kurang bijak sebab satu hari orang akan berubah citarasa. Tapi if kita jual barang yang selesaikan masalah orang, Insya'Allah, permintaan akan sentiasa ada. =)

Here is my online business.....


Produk yang saya jual setakat ini adalah...

# Purdah & Niqab pelbagai jenis (Purdah & Niqab Zulaikha)
# Purdah untuk walimah (Walimatul Design Purdah)
# Jubah ( Zahra Jubah Double Tone)
# Shawl ( Wadhiah Overwide Plain Shawl) - InsyaAllah will be launched end of September 2013)


Jom pakat LIKE page saya di Facebook. Niqab Ain Collections
Follow saya di Instagram Niqab Ain Collections - Instagram


OK.Time to eat lunch! Mak dah bising..
Love u guys!